Nicklas Bäckström in Stockholm

Nicklas Bäckström enjoyed a healthy breakfast at Riche, a famous old restaurant in Stockholm, with Dutch artist/producer/DJ Tiësto and Anders Timell, a Swedish radio personality.

Nicklas Bäckström and Tiësto having breakfast at Riche. Photo: @krisahlbom

Nicklas Bäckström and Tiësto having breakfast at Riche. Photo: @krisahlbom

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nicklas Bäckström in Stockholm

  1. Tess W skriver:

    I Gefle Dagblad i dag står att läsa att Bäckis tittade på matchen i läkerolen! Bildbevis finns också att se och där sitter han och gullar med en blondin också! Har han flickvän? Skall det bli små Bäckisar lika som det skall bli små Suddisar, små Foppisar och små Henkisar?

    Stora kramar Tess W

    • Malin skriver:

      Det är hans flickvän Liza Berg som är med honom på matchen. Men dom har bara varit tillsammans sedan förra året så det är nog lite tidigt med barn.
      Förhoppningsvis blir det barn för honom i framtiden. Han verkar älska barn och det vore synd om sådana bra hockey-gener inte fördes vidare.

  2. Tess W skriver:

    Ja jag är nöjd med Brynäs båda segrar men jag antar att du inte är nöjd med Modo just nu?
    Jag har inte varit på matcherna vi har roat oss med influensa här i familjen och jag vill ju inte smitta Brynäs spelarna så jag håller mig hemma! Skall på Sveriges tränings matchen mot USA i Läkerol arena dagarna före VM dock ! Det skall bli kul att se lite NHL stjärnor förhoppningsvis!
    Såg att Bäckis varit på is ett par gånger nu skönt att det går framåt även om det går långsamt.
    Är medlem i Brynäs if och då har man förtur till biljetterna i slutspelet så om det blir en 7:e avgörande match skall jag försöka gå då!

    Stora kramar Tess W

    • Malin skriver:

      Jag börjar faktiskt få lite hopp om att Modo kanske ska klara av att slå SAIK. Vi får väl se hur det ser ut efter dagens match.
      Brynäs ser ruggigt starka ut. Jakob Silfverbergs andra period igår var helt magiskt!
      Hoppas du kommer iväg på en match, det gäller att njuta av hans spel före han sticker över pölen.

      Ugh, vi drabbades också av influensan nyligen. Den har lyckligtvis försvunnit men hostan sitter envist kvar. Hoppas du och familjen mår bättre snart.

      Nicklas har varit på isen fem dagar i sträck nu. Det gör mig så oerhört lycklig!

  3. Tess W skriver:

    Om nu nödvändigtvis Tjejerna måste förlora finalen så var det ju okej att det var mot Modo!
    Grattis Malin!
    Nu tycker jag att grabbarna kan få guldet!
    Vi får se.

    Nicklas har äntligen spelat match igen!!!
    Och Andreas Dackell har spelat sin sista, usch vad tråkigt!
    Kommer ihåg när jag gick på krogen i min ungdom och spanade på honom och Ove Molin!

    Roligt och tråkigt om vartannat så är livets gång.

    Bäckis!!!
    Silfverberg!!!

    Stora kramar Tess W

Kommentera

