Jaroslav Halak med årets målvaktstavla!

I nattens match mellan Detroit Red Wings och St. Louis Blues gör Jaroslav Halak årets hittills värsta målvaktstavla. Det står just nu 3-3 i matchen med 12 minuter kvar av tredje perioden. Matchen slutade 7-3 till Red Wings.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jaroslav Halak med årets målvaktstavla!

  1. Tess W skriver:

    Skönt självmål!!!

    Kul även det där med Bäckis utlåning av handskar…

    Sen är det ju underbart att det går så bra för Caps!

    Nästa match vinner Caps med 3-0 tror jag!

    Stora kramar Tess W

  2. Malin skriver:

    Jag kan inte riktigt förmå mig själv att tycka synd om Halak vilket jag vanligtvis gör när målvakter gör konstiga självmål. Jag antar att jag fortfarande är bitter sedan förra årets slutspel.

    Att låna handskar är helt ok. Men när vuxna män lånar kläder av varandra och har matchande bagage så har det gott för långt.😉 http://www.russianmachineneverbreaks.com/wp-content/uploads/2010/05/8c5f8ffd1b14aae36dd6218f7b00d547.jpg

  3. Ping: St Louis Blues-Washington Capitals 4-1 | Hockeyramblings

Kommentera

