Några lämnar och andra knackar på

Lite blandad kompott i dagens länkar.

  • Några sammanfattande tankar om Hershey Bears fantastiska säsong från Ed Frankovic. [WNST]
  • Capitals GM George McPhee säger att han tror att Marcus Johansson är redo att spela i NHL. Det tror inte jag (men jag har gärna fel) och framförallt tror jag inte att GMGM själv tror på det utan säger det som en ren förhandlingsstrategi. [NHL]
  • En genomgång av vad Capitals har haft för tendenser i sina draftval och förslag på vilken spelare de ska välja i årets draft.  [Hockey’s Future]
  • Vilka är de bästa och sämsta draftvalen genom historien för lagen i Southeast division en del lite underliga val men det är ju bara en persons åsikter. Det känns fel att ha med en sådan lista utan att nämna Sasha Pokulok Så därför gör jag det.  [NHL]


Detta inlägg publicerades i hockeylänkar och märktes , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Några lämnar och andra knackar på

  1. xa2173 skriver:

    Sasha Sasha Sasha.. hur kunde det gå så illa?

  2. xa2173 skriver:

    Milan Jurcina kan läggas till på listan över några lämnar

    • Malin skriver:

      Hej då Milan aka Kenneth Kennholt 2.0.
      Kan inte säga att jag kommer sakna honom särskilt mycket.
      Backarna borde väl spela så här just nu.
      Green-Schultz
      Poti-
      Carlson-Alzner
      Med Sloan och Erskine som sjunde/åttonde back.

      Det behövs en bra back bredvid Poti. Jag har haft lite förhoppningar om att Vancouvers Willie Mitchell (3.5 cap hit den här säsongen) kunde passa in där men han har fortfarande inte helt återhämtat sig från sin hjärnskakning. Han tränar men ska inte pröva att åka skridskor förrän i mitten av juli vilket får mig att känna mig lite tveksam.

Lämna en kommentar