Nicklas Bäckström returns to Sweden

According to the Swedish newspaper Expressen, Nicklas Bäckström who has been sidelined with a concussion since January 3, is currently on a short visit in Sweden. According to one of Expressen’s sources, Bäckström is expected to meet with a doctor in Sweden before he returns to Washington on Wednesday.

Update, 18.48 PM

Via Katie Carrera Washington Capitals beat writer for the Washington Post.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Nicklas Bäckström returns to Sweden

  1. Tess W skriver:

    Bäst jag håller utkik då!
    Vem vet kanske jag ramlar på honom i stan.
    Om 3 timmar är Elitserien avgjord….
    …….. få se om man är glad etter inte då.

    Stora kramar Tess W

    • Malin skriver:

      Det verkar som om han är i Stockholm för tillfället. Men vem vet han kanske åker hem en sväng till Gävle före han åker tillbaka.
      Jag antar att du är så där nöjd med att Brynäs fick Frölunda som motståndare. Jag tror tror det blir en en tuff matchserie men att Brynäs kommer vinna till slut.

      Jag är inte alls lika optimistisk när det gäller Modos chanser att slå Skellefteå tyvärr.

  2. Tess W skriver:

    Det kan vara bra att vara underdogs också!
    Brynäs-Modo i finalen vad säger du?
    Jag håller utkik på stan och rapporterar allt misstänkt hit!

    Stora kramar Tess W

    • Malin skriver:

      Det låter som ett utmärkt finalpar!

      • Malin skriver:

        Vinst i första matchen för Brynäs. Det måste du väl vara nöjd med Tess?
        Jag hörde att Nicklas var på plats och tittade till sitt gamla lag. Var du också där?

Kommentera

